maanantai 19. kesäkuuta 2017

MIKSI MINÄ BLOGGAAN?

Moikkamoi ihanat! Tänään mieleni teki kirjoittaa jotain vähän painavampaa tekstiä, kuin se kepeä hattarateksti mitä usein kirjoittelen. Koska mieleeni ei tupsahtanut mitään todella tärkeää aihetta, josta olisin halunnut kirjoittaa teille, päädyinkin sitten kertomaan että miksi juuri minä bloggaan. Koska onhan sekin aika tärkeetä. 
Oon jo pienestä rakastanut kirjoittamista. Ehkä se johtuu siitä, että meille luettiin aina valtavat määrät kirjoja ja tarinoita, joten astuin sanojen maailmaan jo varhain. Koulussa olin aina innostunut kun sai kirjoittaa siihen punaiseen tarinavihkoon jonkin sadun, kun samaan aikaan monet muut voihkivat tympääntyneinä. Kirjoitusinto juontaa juurensa myös sinne, kun siirryin lastenkirjahyllyiltä nuortenkirjoihin: kokonainen valtava maailma täynnä tarinoita, sanoja, jännitystä ja upeita hahmoja. Jäin aivan koukkuun lukemisen ja kirjoittamisen, kirjojen maailmaan!

Kun olin jo pitkään kirjoitellut Open Officen kirjoituskenttiin, aloin kiinnostua blogeista. Luin hevosblogeja ja lifestyleblogeja, tosin en tainnut silloin tietää mitä sekään tarkoitti. Jossain vaiheessa ajattelin, että hitsi miten siistiä olisi saada itsekin kirjoittaa ikiomaan blogiin, ja niin että joku ihan oikeasti lukisikin niitä juttuja.
Mutta ei pelkkä kirjoittamisen halu ole se, miksi juuri mä kirjoitan tätä blogia. Toinen syy on myös valokuvaaminen. Vaikkei mulla kunnollista kamerakalustoa olekaan ja vaikka oonkin aika säälittävä räpeltäjä mitä tulee kuvaamiseen, niin kuvaaminen on vienyt mut aivan mennessään. Etsin joka paikasta upeita hetkiä, joita tallentaa oman pääni lisäksi myös laitteen muistiin. On mahtavaa jakaa näitä otoksia ja kauniita muistoja ja tapahtumia teille, mutta ette uskokaan kuinka monet hetket päätyvät  vain puhelimeni kansioon.

On uskomatonta että siellä ruutujen äärellä on niin monia ihmisiä joita kiinnostavat minun höpöttelyni. Jos teidät, kaikki kolmekymmentäneljä ihmistä laitettaisiin meidän taloon, niin juhlat olisivat valmiina. Bloggaan ennen kaikkea itselleni, sillä se on mulle mieluisaa tekemistä, mutta myös teille. Teidän kaikkien upeat ja kauniit kommentit ja sanat saavat mut kerta toisensa jälkeen hymyilemään kuin naantalin aurinko.

Rakastan sitä että saan jakaa mun elämääni teille. Aivan tavallisen nuoren tytön elämää. Saan pukea ajatuksia sanoiksi juuri siten kuin haluan, ja saan ihan luvan kanssa sommitella ja ottaa kuvia mun croissantista kahvilassa. Bloggaan, koska se on ennen kaikkea hauskaa ja mukavaa. Juuri siksi minä bloggaan.

12 kommenttia:

  1. Samaistun niin paljon! Bloggaaminen on superkivaa, ja se on mullakin se pääsyy blogin pitämiseen. Vaikka toki myös rakastan kirjoittaa, ja valokuvaaminenkin on tosi jees. Tosi kiva postaus tää :)

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos aivan ihanasta kommentista, Linda! <3

      Poista
  2. Aivan ihana postaus. Itse samaistun tohon valokuvaukseen. Mutta tietenkin itse omistan järkkärit ja siihen kaiken maailman kalustoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuri kiitos! <3 Omistaisimpa itsekin paremmat kuvausvälineet, perheen digikameralla ja kännykällä ei mitään huippua matskua saa aikaan :D

      Poista
  3. Oooi ♥ Aivan ihana postaus. Osittain voin samaistua. Omistan järkkärin ja siihen kittiobun lisäksi kaks obuu, mutta taidot eivät ole omasta mielestä vielä ammattilaisen tasolla, ei tosiaan. Myös mie tykkään kirjoittamisesta, tosin en kovinkaan pitkiä tekstejä pysty lukemaan tai edes tuottamaan ko vaan joskus.

    Oot muuten sairaan hyvä kirjoittamaan ☺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, kiitos hurjasti! Sait mut hymyilemään <3

      Poista
  4. Voin samaistua niin paljon tähän tekstiin! :') Ihana postaus<3

    http://jeannays.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos <3 Ihanaa että samaistuit!

      Poista
  5. Samaistuin! Todellakin bloggaamiseen lisää iloa tuo juurikin valokuvaus. Omistan itse järkkärin ja siihen mukana tulleen objektiivin, sekä lainailen aina välillä äitin pidempää objektiivia ja äidin parempaa järkkäriä. Nää kalustot on tehnyt valokuvauksesta tosi miellyttävää! Ja omien ajatuksien ylös kirjoittaminen on jotenkin tosi puhdistavaa, vaikkei mun blogissa ole vielä välttämättä niitä kaikkein herkimpiä kirjoituksia nähty. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi miten mukavaa, kun ihmiset oikeesti samaistuu! :)

      Poista
  6. Postaus oli kyllä täysin totta, ainakin minun osaltani! Juuri samoja ajatuksia ollut minullakin nyt viime aikoina, kun olen vastannut yhteen haastatteluun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista! Mukavaa että löytyy ihmisiä samoissa ajatuksissa :)

      Poista